Kategorie: Články, Modely

Christen Eagle II - Hangar 9

Christen Eagle II - Hangar 9Dvoumístný akrobatický dvouplošník ze sedmdesátek od -Frank Christensen.

CHEPOS

CHristen Eagle poháněný OSmaxem , jaro - 2019

 

Z důvodu toho žesem línej něco pižlat a lepit a stále nedodělaného topení v dilně- garáži. Jsem pořiídil stavebnici arf.  Proč orla ,protože je to jedno z ikonických letadel na poli akrobacie. Tak jako  911 na cestě. Starší věci jsou hezčí.

 

Bude vtom bohužel  spalovací motor. Po  úvaze a probrání všech pro a proti jsem pořidíl OS MAX 120 AX ( metyl 20).Vím stačila by tam 15ka ale co . Kde byla 6,5 maji 8 kluci atd.. tak jsem vzal rovnou 20. Všude ho chváli je krásně  vyroben. Pocházi z Japonska a nové  auto ,chci taky z japonska  ,protože tam stále dělaji  ,,normalní motory ido menších aut a na serva tam maji třeba  Futabu.

Proč tam nedam elektriku  velký Mínus u el. pohonu je cena slušných akumulatorů tomě sice zas tak netrápi ,ale ten nejvetší je  z čeho to nabíjet  na letišťi  jde to sice řešit centralou baterkou jenže jeto otravné.

Benzínový motor /treba dle 20 se zadnim výfukem / ma celkem dost  dost vibrací  na volnoběh ato semi nelíbí  je i relativně dost težký.

Metyl /ještě/ jde sehnat za pár penez + olej +/ nitro za kopeckama tam ta cena je horší/ ale furt jste na pulce než kupovat kanystry za Xxxx. Aja toho stejně tolik nenalítam takže mě spotřeba paliva netrapí tak jako mi nechutnají Brusinky :D Proč jsem nekopupil Sajto zaty penize / jejen o kousek dražší než Os / nechtěl jsem čtyřtakt  prostě chci Uječeny dvoutakt.

Podle obsahu motoru bych řek že jeto velké ero opak je pravdou. Christen eagle je hodně kompaktní letadlo  Skutečné ma jen  6m. Bude druhé nejmenší v mém hangáru. To nevadí, Bo neska už nešokujete ani třimetrem na baterky divná to doba.

 

 

Rozpětí:   1370 mm

Pohon

 alkohol:)
Délka:   1290 mm Motor:

os max  120 ax

Plocha křídla  56,7 dm² Vrtule:

APC

Profil: souměrný Regulátor:  
Hmotnost:   asi 4300 Baterie: Lipol 2S - 2x na přímo
Ovládané funkce:  

 směrovka, výškovka, křidélka, motor

Serva:

Futaba 3071  5x standart HV

 

krabice a vní...

další krabice /je zajimave že z počátku byla krabice celopotištěna! ja jsem pro šetřeni/  ochrana při přepravě ok

 

a v ní konečně model letadla jednotlivé díly jsou zataveny v sášcích

Christen eagle

to zbarvení mi připomína psychodelic umění

osobně se mi víc libí původni verze zbarvení a neska by byla víc retro

 

    

 

smileyjak řikam mini model

 

Po prozkoumaní je kvalita dobrá pár vad tam je  ,ale to se pořeší / rozhýbat  jednu pojistku kabiny pomohlo ředidlo a smirgl a něco vylít lepidlem /původně jsem  myslel že ta povrchovka bude nic moc. Jak jsem se spletl majito  pěkné bez bublin vrásek. A zachovali všech osm barev  žádne zjednodušení. jen bude treba dožehlit par,, trojuhelnicku,, u křidelek kde vylíza balsa .

Celé éro je  z balsové překližky, a trochu překližky. Jeto fakt hodně lehké. Motorový kryt  a kryty kol jsou ze sklolaminátu mají maketový tvar s naznačenými otvory uchycení. Z modelařiny tam skoro nic není i táhla už mají našroubované vidličky stavebnice je maximálně předchystaná. Krom rc vybaceni a motoru  s vrtuli obsahuje naprosto vše.

Vytunime ji jen vetší nádrži a kolama taky nějaky leštěny kužel bude fajn.

 

Motor

Modré peklo z ostrovu.

OS malé umělecké dílo

Nestandartní  dyzajn a  ten nápis na  tlumiči přidá alespoň kilowatu :) Celý  asi nevejde pod kryt uvidíme.

pístní kroužek ,velikost vyfukového otvoru je celkem šilena  no při spotřebě 100l vzduchu za minutu......

tři koně budou stačit.....

serva:

 

 

 

 

 

pokračovaní o Prosinci

**********

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.

 
„Proti blbosti i bohové bojují marně.“ Jan Werich