Christen Eagle II - Hangar 9

Christen Eagle II - Hangar 9Dvoumístný akrobatický dvouplošník od - Frank Christensen.

CHEPOS

CHristen Eagle poháněný OSmaxem      , jaro - 2019/nestiham snad na podzim .....NO tak až jaro 2020

 

Z důvodu toho žesem línej něco pižlat a lepit a stále nedodělaného topení v dilně- garáži. Jsem pořiídil stavebnici arf.  Proč orla ,protože je to jedno z ikonických letadel na poli akrobacie. adivoke doby plne kytarovych rifu. Tak jako  911 na cestě. Některé starší věci jsou prostě hezčí lepší.

 

Bude vtom bohužel  spalovací motor. Po  úvaze a probrání všech pro a proti jsem pořídíl OS MAX 120 AX ( metyl 20).Vím stačila by tam 15ka, ale co . Kde byla 6,5 maji 8 kluci atd.. tak jsem vzal rovnou 20 Protože: Krasnych žen,koní a peněz není nikdy dost..

Proč tam nedam elektriku  velký Mínus u el. pohonu je cena slušných akumulatorů tomě sice zas tak netrápia /ale 4x 4s mate tak 6TKč/ ,ale ten nejvetší je  z čeho to nabíjet  na letišťi  jde to sice řešit centralou baterkou jenže jeto otravné  se starat o další ,,krámy,, A jestli mě to bude bavit tak pujdu časem do vetšího ještě....

Benzínový motor /treba dle 20 se zadnim výfukem / má celkem dost  dost vibrací  na volnoběh ,ato semi nelíbí  je i relativně dost težký.

Metyl /ještě/ jde sehnat za pár penez + olej +/ nitro za kopeckama tam ta cena je horší/ ale furt jste na pulce než kupovat kanystry za Xxxx. Aja toho stejně tolik nenalítam takže mě spotřeba paliva netrapí tak jako mi nechutnají Brusinky :D Proč jsem nekopupil Sajto zaty penize / jejen o kousek dražší než Os / nechtěl jsem čtyřtakt  prostě chci Uječeny dvoutakt.Ma boží zvuk

Podle obsahu motoru bych řek že jeto větší ero opak je pravdou. Christen eagle je hodně kompaktní letadlo  Skutečné ma jen  6m. Bude druhé nejmenší v mém hangáru. To nevadí, Bo neska už nešokujete ani třímetrem na baterky divná to doba.

 

 

Rozpětí:   1370 mm

Pohon

 alkohol:)
Délka:   1290 mm Motor:

os max  120 ax

Plocha křídla  56,7 dm² Vrtule:

APC 16

Profil: souměrný Regulátor: jeti switch
Hmotnost:   asi 4300 Baterie: jeti lion 2S -  na přímo
Ovládané funkce:  

 směrovka, výškovka, křidélka, motor

Serva:

Futaba 3071 -  5x

 

Je dodávana  v krabice a vní je další krabice

 /je zajimave že z počátku byla krabice celopotištěna! ja jsem pro šetřeni/  ochrana při přepravě ok

 

a v ní konečně model letadla jednotlivé díly jsou zataveny v sáčcích a ty prichyceny izolepou at tam moc neštěrkají

Jejda noha

 

Christen eagle

to zbarvení mi připomína psychodelic umění

osobně se mi víc libí původni verze zbarvení a neska by byla víc in protože retro

ale cely Orel je vlastně už retro stroj hold 80ky

 

    

 

smileyjak řikam mini model

obsah stavebnice na spalovací verzi váži asi 2900g  trup ma asi necele kilo kridla pul haubna 100g  a 300g šroubku:(

 

Po prozkoumaní je kvalita dobrá pár vad tam je  ,ale to se pořeší / rozhýbat  jednu pojistku ,je krivá, kabiny pomohlo ředidlo a smirgl a něco vylít lepidlem /původně jsem  myslel že ta povrchovka bude nic moc. Jak jsem se spletl majito  pěkné bez bublin vrásek. A zachovali všech osm barev  žádne zjednodušení. jen bude potřeba dožehlit par,, trojuhelnicku,, u křidelek kde vylíza balsa .

Celé éro je  z balsové překližky, a trochu překližky. Jeto lehké. Motorový kryt  a kryty kol jsou ze sklolaminátu mají maketový tvar s naznačenými otvory uchycení. Z modelařiny tam skoro nic není i táhla už mají našroubované vidličky stavebnice je maximálně předchystaná. Krom rc vybaceni a motoru  s vrtuli obsahuje naprosto vše.

 

Vytunime ji jen vetší nádrži ,kolama ,leštěny kužel bude fajn. A normální panty dám.

 

Motor

Modré peklo z ostrovu.

OSmax  malé umělecké dílo

Nestandartní  dyzajn a  ten nápis na  tlumiči přidá alespoň kilowatu :) Celý  asi nevejde pod krytTlumič je mohutný ale lehký.

 

pístní kroužek ,velikost vyfukového otvoru je celkem šilena  no při spotřebě 100l vzduchu za minutu......

tři koně budou stačit.....

serva:

 

 

 

 

 

pokračovaní

**********

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.