Christen Eagle II - Hangar 9
Dvoumístný akrobatický dvouplošník od - Frank Christensen.
CHEPOS
CHristen Eagle poháněný OSmaxem , jaro - 2019/nestiham snad na podzim .....NO tak až jaro 2020
Z důvodu toho žesem línej něco pižlat a lepit a stále nedodělaného topení v dilně- garáži. Jsem pořiídil stavebnici arf. Proč orla ,protože je to jedno z ikonických letadel na poli akrobacie. adivoke doby plne kytarovych rifu. Tak jako 911 na cestě. Některé starší věci jsou prostě hezčí lepší.
Bude vtom bohužel spalovací motor. Po úvaze a probrání všech pro a proti jsem pořídíl OS MAX 120 AX ( metyl 20).Vím stačila by tam 15ka, ale co . Kde byla 6,5 maji 8 kluci atd.. tak jsem vzal rovnou 20 Protože: Krasnych žen,koní a peněz není nikdy dost..
Proč tam nedam elektriku velký Mínus u el. pohonu je cena slušných akumulatorů tomě sice zas tak netrápia /ale 4x 4s mate tak 6TKč/ ,ale ten nejvetší je z čeho to nabíjet na letišťi jde to sice řešit centralou baterkou jenže jeto otravné se starat o další ,,krámy,, A jestli mě to bude bavit tak pujdu časem do vetšího ještě....
Benzínový motor /treba dle 20 se zadnim výfukem / má celkem dost dost vibrací na volnoběh ,ato semi nelíbí je i relativně dost težký.
Metyl /ještě/ jde sehnat za pár penez + olej +/ nitro za kopeckama tam ta cena je horší/ ale furt jste na pulce než kupovat kanystry za Xxxx. Aja toho stejně tolik nenalítam takže mě spotřeba paliva netrapí tak jako mi nechutnají Brusinky :D Proč jsem nekopupil Sajto zaty penize / jejen o kousek dražší než Os / nechtěl jsem čtyřtakt prostě chci Uječeny dvoutakt.Ma boží zvuk
Podle obsahu motoru bych řek že jeto větší ero opak je pravdou. Christen eagle je hodně kompaktní letadlo Skutečné ma jen 6m. Bude druhé nejmenší v mém hangáru. To nevadí, Bo neska už nešokujete ani třímetrem na baterky divná to doba.
Rozpětí: | 1370 mm |
Pohon |
alkohol:) |
Délka: | 1290 mm | Motor: |
os max 120 ax |
Plocha křídla | 56,7 dm² | Vrtule: |
APC 16 |
Profil: | souměrný | Regulátor: | jeti switch |
Hmotnost: | asi 4300 | Baterie: | jeti lion 2S - na přímo |
Ovládané funkce: |
směrovka, výškovka, křidélka, motor |
Serva: |
Futaba 3071 - 5x |
Je dodávana v krabice a vní je další krabice
/je zajimave že z počátku byla krabice celopotištěna! ja jsem pro šetřeni/ ochrana při přepravě ok
a v ní konečně model letadla jednotlivé díly jsou zataveny v sáčcích a ty prichyceny izolepou at tam moc neštěrkají
Jejda noha
Christen eagle
to zbarvení mi připomína psychodelic umění
osobně se mi víc libí původni verze zbarvení a neska by byla víc in protože retro
ale cely Orel je vlastně už retro stroj hold 80ky
jak řikam mini model
obsah stavebnice na spalovací verzi váži asi 2900g trup ma asi necele kilo kridla pul haubna 100g a 300g šroubku:(
Po prozkoumaní je kvalita dobrá pár vad tam je ,ale to se pořeší / rozhýbat jednu pojistku ,je krivá, kabiny pomohlo ředidlo a smirgl a něco vylít lepidlem /původně jsem myslel že ta povrchovka bude nic moc. Jak jsem se spletl majito pěkné bez bublin vrásek. A zachovali všech osm barev žádne zjednodušení. jen bude potřeba dožehlit par,, trojuhelnicku,, u křidelek kde vylíza balsa .
Celé éro je z balsové překližky, a trochu překližky. Jeto lehké. Motorový kryt a kryty kol jsou ze sklolaminátu mají maketový tvar s naznačenými otvory uchycení. Z modelařiny tam skoro nic není i táhla už mají našroubované vidličky stavebnice je maximálně předchystaná. Krom rc vybaceni a motoru s vrtuli obsahuje naprosto vše.
Vytunime ji jen vetší nádrži ,kolama ,leštěny kužel bude fajn. A normální panty dám.
Motor
Modré peklo z ostrovu.
OSmax malé umělecké dílo
Nestandartní dyzajn a ten nápis na tlumiči přidá alespoň kilowatu :) Celý asi nevejde pod krytTlumič je mohutný ale lehký.
pístní kroužek ,velikost vyfukového otvoru je celkem šilena no při spotřebě 100l vzduchu za minutu......
tři koně budou stačit.....
serva:
pokračovaní
**********
Autor: Lukas Vydáno: 14.7.2018 23:30 Přečteno: 666x |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.